Venster Sluiten
Vragen? Bel 06 27 31 92 48
Een dienst van ASN Autoschade in samenwerking met Autohotel

Repair & Fly

uw AUTO GEREPAREERD

TERWIJL u OP (ZAKEN) REIS BENT.

U heeft het misschien wel eens meegemaakt: u heeft schade aan uw auto, maar eigenlijk geen tijd om het te laten maken. ASN en Autohotel hebben voor u de oplossing: onze Repair & Fly-service.

Meer informatie

Wat zijn de voordelen?

5 voordelen van Repair & Fly.

  1. Gratis parkeren tijdens uw reis.

  2. Geen extra tijd kwijt om uw auto te laten herstellen.

  3. Geen kosten voor vervangend vervoer.

  4. Valet service bij vertrek en aankomst van uw reis.

  5. Indien uw auto onverhoopt niet gereed is bij terugkomst, zetten wij vervangend vervoer voor u in en ruilen thuis de auto om als deze klaar is.

Repair & Fly is een dienst van de ASN Autoschade,

in samenwerking met Autohotel.

  • De dienst wordt alleen aangeboden vanaf de luchthaven Schiphol.
  • Is gratis indien de reparatiewaarde € 500,- inclusief btw of hoger is.
  • Onder de € 500,- inclusief btw kan ASN u kosten in rekening brengen voor de Repair & Fly-service.
  • Uitgesloten zijn ruitreparaties en bijtippen.

U kunt gebruik maken van de dienst indien u toestemming heeft van uw lease- of verzekeringsmaatschappij of indien u zelf betaald en een afspraak heeft gemaakt via het Repair & Fly reserveringsformulier. Uw lease- of verzekeringsmaatschappij kan eventueel kosten in rekening brengen voor de Repair & Fly-service. Indien u geen fiscale bijtelling betaald voor privégebruik van uw zakenauto, houdt u er dan rekening mee dat de rit naar Autohotel door de belastingdienst aangemerkt kan worden als privérit. Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Direct Reserveren?
Gaat u binnenkort vliegen en heeft u een reparatie nodig aan uw auto? Reserveer nu!

Hoe werkt Repair & Fly?

Onze service in 6 stappen.

  1. Meld de schade bij uw lease- of verzekeringsmaatschappij of indien u zelf betaald direct bij ASN via asngroep.nl.

  2. Maak een reservering via het formulier.

  3. Stem de valet service af.

  4. Een medewerker van de valet service wacht op u.

  5. Tijdens uw reis wordt uw auto hersteld door ASN.

  6. Uw herstelde auto staat voor u klaar via de valet service.

Werking valet service

Neem uiterlijk 20 minuten voordat u aankomt op het vliegveld contact op met een medewerker van valet service via 020 20 65 180. Zij zorgen ervoor dat er een chauffeur op u staat te wachten. Komt u terug van uw vlucht, bel dan met de valet service zodra u geland bent.

De chauffeur stemt telefonisch met u de locatie af. Rij niet bij de vertrekhal de Valet Parking op Schiphol zelf in, vaak wordt er afgesproken voor vertrekhal 2.